Dordrecht, 21 april 2009

DuPont maakt dividend voor tweede kwartaal bekend

DuPont heeft het dividend voor gewone aandelen voor het tweede kwartaal vastgesteld op 41 cent per aandeel, betaalbaar op 12 juni, voor aandeelhouders die op 15 mei staan geregistreerd. Dit is de 419e achtereenvolgende kwartaaldividend sinds het eerste dividend van het bedrijf in het vierde kwartaal van 1904.

Gewoon kwartaaldividend van $1,12-1/2 per aandeel op de $4,50 serie preferente aandelen en 87-1/2 cent per aandeel op de $3,50 serie preferente aandelen werden ook bekendgemaakt, beide betaalbaar op 24 juli 2009 aan aandeelhouders die op 10 juli 2009 staan geregistreerd.

DuPont is een wetenschapsbedrijf. De onderneming, die in 1802 is opgericht, benut de wetenschap om duurzame oplossingen te creëren die het leven van de mens beter, veiliger en gezonder maken. Het bedrijf is actief in ruim zeventig landen en biedt haar afzetmarkten een uitgebreid vooruitstrevend producten- en dienstenpakket, onder andere op het gebied van landbouw en voedingsmiddelen, bouw en constructie, communicatie en transport.