Dordrecht, 20 juni 2011

Nieuwe site manager voor DuPont Dordrecht

Paul Meyers is benoemd tot site manager van DuPont Dordrecht. Meyers werkt sinds 2007 bij de vestiging in Dordrecht, eerst als unit manager van de Viton® fabriek en sinds eind 2008 als unit manager van de Fluoroproducts fabrieken. Meyers begon zijn loopbaan in 1989 bij DuPont en volgt Gordon Tait op, die per half mei is benoemd tot Regional Operations Director in het kader van de integratie van Daniso in DuPont. Tait werkt sinds 1991 bij DuPont in verschillende internationale functies en sinds 2008 bij DuPont in Dordrecht.
Marc Reijmers volgt Meyers op als unit manager van de Fluoroproducts fabrieken. Hij was sinds 2008 unit manager van de Viton® fabriek en werkt sinds 1989 in verschillende functies bij DuPont.
DuPont heeft in Nederland productielokaties in Dordrecht en Landgraaf. DuPont levert producten en diensten op basis van toegepaste wetenschap. De onderneming, die in 1802 is opgericht, benut de wetenschap om duurzame oplossingen te bedenken die het leven van de mens beter, veiliger en gezonder maken. Het bedrijf is actief in meer dan 70 landen en biedt haar afzetmarkten een uitgebreid vooruitstrevend producten- en dienstenpakket, onder andere op het gebied van landbouw, voedingsmiddelen, bouw, communicatie en vervoer.