Dordrecht, 21 januari 2014

New Page 1

DuPont heeft deze week zijn eerste regionale news app voor iOS en Android apparaten gelanceerd. Daarmee krijgen medewerkers in de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika, klanten, media, vrienden en familie met één klik toegang tot informatie die regelmatig wordt vernieuwd.

DuPont EMEA News is niet de typische database van persberichten en gegevens voor investeerders die je wel op apps van bedrijven tegenkomt. De app bevat vooral kleurrijke verhalen, infographics, videos en foto’s over het dagelijks leven in DuPont. De inhoud varieert van hoe science wordt toegepast tot een inkijkje in de wereld van de mensen van DuPont. DuPont EMEA News is de bron voor oorspronkelijke informatie en de nieuwste updates.

Eduardo Menchaca, Director Corporate Communications EMEA zegt, “We leven in een digitaal tijdperk, in een wereld waarin we constant de dialoog zoeken, of het nu is met onze vrienden op Facebook of via de brede online conversatie via Twitter. Op deze manier kunnen al onze artikelen gedeeld worden en deel uitmaken van die dialoog. DuPont heeft een boeiend verhaal te vertellen en de ontwikkeling van deze app is een manier om die via een nieuw platform te delen en voor nieuwe doelgroepen en geïnteresseerden beschikbaar te stellen.”

De gratis app biedt onder meer:

• 10 secties variërend van science & innovatie, samenwerking met klanten, regionale profielen, duurzaamheid, DuPont producten in het dagelijks leven en nog meer.
  • Speciale artikelen, videos, infographics en beeldmateriaal, en korte “at a glance” verhalen.
  • De artikelen kunnen worden gedeeld op Facebook, Twitter en via email.
  • Je kunt artikelen die je interessant vindt een score geven, een quiz doen om je kennis te testen of artikelen die je later wilt lezen aan je favorieten toevoegen.

Download de gratis app via de App Store of via Google Play. Op dit moment is de DuPont EMEA News app alleen verkrijgbaar in stores in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

DuPont (NYSE: DD) voorziet de wereldmarkt sinds 1802 van hoogkwalitatieve wetenschap en techniek in de vorm van innovatieve producten, materialen en diensten. Het bedrijf gelooft erin dat we, door samenwerking met klanten, regeringen, ngo’s en thought leaders, oplossingen kunnen vinden voor mondiale uitdagingen als de zorg voor voldoende gezonde voeding voor iedereen, het verminderen van de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en het beschermen van mensenlevens en het milieu. Ga voor meer informatie over DuPont en zijn streven naar inclusive innovation naar www.dupont.com of download de DuPont EMEA News App voor Android en iOS.

Doe mee aan de dialoog en volg DuPont via Twitter, YouTube en LinkedIn, of ‘like’ ons op Facebook.